تقدیم به عشقم مهسا

دخترى از جنس دریا

تقدیم به عشقم مهسا

دخترى از جنس دریا

مهسابی قرارتو ,منم

در این بی عدالت هستی , به دنبال داوری می گردم

.

در این نا به سامان روزگار , به دنبال سامانی می گردم.

در این نا تمامان انتظار , به دنبال پایانی می گردم.


در این هنگامه خاستن , به دنبال قراری می گردم.


خدا کجاست ؟ برتر کیست ؟ ماوراء کجا به خاب رفته است.


همه دروغن .......!!!!!


تقدیر چنین می گوید , قسمت همین بوده است.


همه خیالند...!!! شانس است و بخت و اقبال


همه تصورند!

نه


این منم و تو که می سازیم خدا و جهان هستی را , نیروی برتر و ماورا را


این منم و تو که می سازیم بازی سرنوشت را , قسمت و تقدیر را


این منم و تو که می سازیم بخت و اقبال را....


در جایی خواندم هیچ چیز در این دنیا بی دلیل نیست.


دلیل این ها چیست ؟


کسی گفت : برای رسیدن به هر چیزی باید آماده بود , تنها خواستن


کافی نیست


آیا من آماده ام ؟ تو چطور؟


شاید همین دلیل همه پیچیدگیهاست.


مشکلات درون من است نه بیرون


مشکلات در ذهن من است نه بیرون


گره در درونم بسته است....................


گشاینده گره خودم هستم..............


منم آن عدالت گم شده.............

منم آن سامان به تاراج رفته..


پایان انتظار منم.........


قرار بی قرار منم....



.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد