تقدیم به عشقم مهسا

دخترى از جنس دریا

تقدیم به عشقم مهسا

دخترى از جنس دریا

مهسا عشق من تولدت مبارک

مهسا ببین چقدر دوستت دارم که حتى تاریخ تولد تو را به ماه  قمرى میدانم
۲۹ سال پیش ۲۳ شعبان ۱۴۰۰ قمرى تو به دنیا آمدى به سال قمرى امروز سى امین سالروز تولد توست اما به تاریخ میلادى ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۰ و به تاریخ شمسى ۲۹ شهریور ۱۳۵۹ تو ۲۹ سال میشى
مهسا حسینى عشق من تولدت مبارک


تو چشم تو یه حسه آتش به قلب من زده

                      خوبی اون نگاهتو به هر غریبه ای نده


صداقت تو مثل موج! چشمای تو یه همزبون


                     فقط برای من بمون مثل یه یار مهربون


از مهربونیات می گم که پر شده تو خون من


                    ازاسمی که صداقتش ریشه زده تو جون من


از بی وفاییات می گم که پر شده توی چشام


                   تو ذهن من فقط تویی حتی اگر خودم نخوام


حس عجیب چشم تو همیشه سو سو می زنه


                     غربت اون نگاه تو مثل خود خود منه


چقدر سخته هر لحظه با تو بودن اما از تو دور بودن ... جان



تولدت مبارک    

منو تنها نزار ....  جان من فقط و فقط تو را دوستت دارم

دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد